Friday, June 8, 2012

Mimpi

Dah lama aku x menulis dekat teratak ni ..
Sunyi dia tanpa post2 baru ..
Tergerak hati aku nak menconteng kat teratak hari ni ..
Sbb ada cite yg aku nk cite kat satu dunia..(wah3x)
Mcm la ramai sngt yg baca blog aku ni kan ..

Disuatu petang , tengh2 syok aku duk relex2 tnggu nak balik keja dh ni ..
Tiba pop-up satu chat msk .. ingat p.we mn la tegur aku ..
Rupa2 adik masa aku sekolah menegah dulu ..
Dah lama gak la xchat ngn dia ..

Lepas abis bertanya psl kbr masing2 ..
Dia bukak satu cite ..
Dia cakap dah beberapa kali aku dtg dlm mimpi dia ..
Ada yg dia mimpi aku dtg kat dia dlm keadan menagis .
Dan ada jugak aku dtg cakap jgn lupa solat malam sambil menangis ..

Aku masih terpikir2 apa maksud tersirat dalam mimpi tue ..
Adakah maksud mimpi tue sebaliknya ??
Sebagai peringatan untuk aku .. :'( ..

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete